შეფასების რუბრიკები მათემატიკაში
2015-2016 სასწავლო წელი
საშინაო დავალება
შედეგები
|
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
| |||
საკუთარი აზრის დასაბუთება
|
არ არის ჩართული
|
იშვიათად ერთვება
|
პერიოდულად ერთვება
|
აქტიურია
|
აქტიურია,რედუქტიულია
| |||
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირება
|
არ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
პერიოდულად გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი და ასაბუთებს მას
| |||
დავალების სისტემატურად შესრულება
|
არ ასრულებს დავალებას
|
პერიოდულად ასრულებს დავალებას, ისიც არასწორად
|
დავალებას ასრულებს ხშირი ხარვეზებით
|
დავალებას ასრულებს მცირე ხარვეზებით
|
სისტემატურად ასრულებს დავალებას
| |||
ვერ გაიაზრებს დავალებას, ვინაიდან არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
|
პერიოდულად ასრულებს დაბალებას, ისიც გაუაზრებლად
|
ცდილობს
|
სწორად გაიაზრებს დავალებას
|
სწორად გაი- შემოქმედებითად
უდგება ყველა სახის დავალებას
აზრებს
დავალებას |
საკლასო დავალება
შედეგები
|
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მათემატიკური ცნების ტერმინების ცოდნა
|
დახმარების გარეშე ვერ აყალიბებს მათემატიკურ ცნებებს,ვერ მოჰყავს მაგალითები
|
არასრულყოფილად აყალიბებს მათემატიკურ ცნებებს,უჭირს მაგალითებისა და ფორმულების დასახელება
|
ძირითადად აყალიბებს მათემატიკურ ცნებებს, მოჰყავს ფორმულები და მაგალითები
|
იცის ცნებები, მოჰყავს მაგალითები
|
ყოველთვის იცის ცნებები, განმარტებები. მოჰყავს მაგალითები
|
კავშირი მათემატიკურ გამოსახულებასა და ამოცანებს შორის
|
დახმარების გარეშე ვერ ამყარებს კავშირს მათემათიკურ გამოსახულებებსა და ამოცანებს შორის
|
არასრულყოფილია და ამყარებს კავშირს სხვადასხვა ამოცანებსა და გამოსახულებებს შორის
|
ძირითადად ამყარებს კავშირს სხვადასხვა ამოცანებსა და გამოსახულებებს შორის
|
ამყარებს კავშირს სხვადასხვა ამოცანებსა და გამოსახულებებს შორის იშვიათად უშვეს შეცდომებს
|
ყოველთვის ამყარებს კავშირს სხვადასხვა ამოცანებსა და გამოსახულებებს შორის . შედეგი მიღწეულია
|
დავალების სისტემატიურად შესრულება
|
არ ასრულებს დავალებას
|
პერიოდულად ასრულებს დავალებას, ისიც არასწორად
|
დავალებას ასრულებს ხშირირი ხარვეზებით
|
დავალებას ასრულებს მცირე ხარვეზებით
|
სისტემატიურად ასრულებს დავალებას
|
გამოთვლები
|
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე. შედეგი არაადეკვატურია
|
არასრულყოფილად აკეტებს გამოთვლებს.შედეგები არასრულყოფილია
|
გამოთვლები მეტ-ნაკლებად სწორია, თუმცა შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზებს
|
გამოთვლები სწორია, თუმცა შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზებს
|
გამოთვლები სწორია, გამოყენებული აქვს გამოთვლების ოპტიმალური ხერხი
|
ჯგუფური მუშაობა
#
|
შედეგი
|
ქულა
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
2
|
პოულობს პრობლემის გადაჭრის ოპტიმალურ გზას
|
2
|
3
|
იცავს ტოლერანტობას
|
1
|
4
|
პრობლემების შეჯერებით აღწევს მიზანს
|
2
|
5
|
პოზიციას ამყარებს არგუმენტებით
|
2
|
6
|
მინი პრეზენტაცია გამართულია სალიტერატურო ენით
|
1
|
7
|
აკრიტიკებს აზრს და არა პიროვნებას
|
1
|
პრეზენტაცია
#
|
შედეგი
|
ქულა
|
1
|
პასუხობს სათაურს
|
2
|
2
|
შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
3
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
1
|
4
|
საუბრობს გამართული ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
|
2
|
5
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
1
|
6
|
ადარებს მოვლენებს,ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
7
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
8
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
დისკუსია
#
|
შედეგი
|
ქულა
|
1
|
წარმოადგენს საკუთარი (ჯგუფის) პოზიციას
|
1
|
2
|
მკაფიოდ დაგასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2
|
3
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
4
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
5
|
მოჰყავს არგუმენტები საკუთარი აზრის გასამყარებლად
|
2
|
6
|
თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
7
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
8
|
კორექტულია ოპონენტის (განსხვავებული აზრის) მიმართ,ისმენს და კონსთრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
1
|
პრაქტიკული მუშაობა
#
|
შედეგი
|
ქულა
|
1
|
ტექსტის წაკითხვა და გააზრება
|
1
|
2
|
აქვს მოცემულ ყველა მითითებაზე ადეკვატური პასუხი
|
3
|
3
|
სათქმელს ასაბუთებს ტექსტური მასალით
|
3
|
4
|
გააჩნია დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი
|
2
|
5
|
იცავს წერის ნორმებს
|
1
|
No comments:
Post a Comment